נשכן לתינוק – מומלץ להרגעה

דרך האתר של MTY תוכלו להזמין שורה ארוכה של מוצרים לילדים ותינוקות, לרבות נשכנים בשלל גוונים וצורות. מדובר באחד הכלים החשובים שמלווים הורים ותינוקות בחודשי החיים הראשונים, התורם רבות להפגת מתחים וכאבים פיזיים, תורם להרגעה ולהפסקת הבכי, ועושה זאת באופן פשוט וקל מאוד.

נשכנים מומלצים ואיכותיים

אם אתם מחפשים נשכן לתינוק מומלץ ואיכותי הגעתם למקום הנכון! חברתנו מתמחה כבר יותר מעשרים וחמש שנים במוצרי תינוקות וילדים התורמים להתפתחות תקינה ברמה חברתית ופיזית, ובדגש רב על בריאות ובטיחות. לפיכך, כל המוצרים וכמובן גם הנשכנים שלנו הם כאלו שבחרנו בקפידה, הינם ידידותיים לסביבה ואינם מכילים ביספינול או חומרים כימיים אחרים הנפוצים במוצרי פלסטיק. לאור ניסיון רב שנים וכהורים לילדים בעצמנו, אנו יודעים כי נשכן לתינוק תמיד מוכיח את עצמו כקנייה נבונה ומועילה, התורמת לאיכות החיים של התינוק והוריו כאחד, כך שהיא תהווה מתנה שכל אחד ישמח לקבל.

כאמור, אנו מציעים מגוון רחב של נשכנים בשלל צבעים וצורות, לרבות נשכן חמסה, טבעת, ירח ומגדלי טבעות צבעוניים מרהיבים. כך למשל, ניתן למצוא אצלנו מגדל טבעות עשוי מנשכנים מסיליקון, שהוא למעשה צעצוע רב שימושי. אכן, מדובר בנשכן מצוין המרגיע את החניכיים בתקופה בה השיניים נמצאות בשלבים שונים של בקיעה, שהוא גם מגדל טבעות השחלה המהווה משחק חביב שילדים רכים אוהבים. טבעות הסיליקון מעניקות הרגעה לכאבים, תסכולים וכעסים הנובעים מהשינויים הפיזיולוגיים שעוברים על התינוק, בעוד שהמגדל יעניין ילדים שכבר צמחו קצת ויתרום לשיפור המוטוריקה הגסה, לפיתוח יכולות לפתרון בעיות ולחשיבה יצירתית. דרך אגב, אם אתם מחפשים נשכן לתינוק מומלץ כדאי שתדעו שמגדל הצעצוע שלנו, מבית Jellystone, זכה בפרס הזהב בקטגוריית צעצועים תינוקות, ובמקום השלישי בקטגוריית צעצועי נשיכה מועדפים.

 

כמה דברים שכדאי לדעת על נשכנים

נשכן לתינוק מומלץ לקנות החל מגיל 3 חודשים בערך, בעת שהתינוק כבר יכול לאחוז בחפצים. כידוע בגילאים אלו יש תינוקות הנוטים להיות חסרי שקט עקב השינויים שעובר גופם, המתבטאים בין היתר בתחילת בקיעת השיניים וכאבי החניכיים. הבכי נפוץ מאוד בתקופה זו, שמאתגרת את ההורים ומעייפת אותם, ויש הנוטים לתת לילדם תרופות לשיכוך כאבים. יחד עם זאת, ישנם פתרונות יותר נכונים מבחינה בריאות והם כמובן הנשכנים, אשר מזה שנים רבות מוכיחים את עצמם כ- “משכך כאבים טבעי”. בתקופה זו כשהכל נוטה להיכנס לפה לצורך בדיקה ועונג, הנשכן ימצא את עצמו עד מהרה בין החניכיים והתינוק יגלה שבנשיכתו יש הקלה גדולה. וההקלה מגיעה כמובן גם להורים.

 

לפרטים נוספים והזמנות

נשכנים לתינוקות ניתן להזמין כבר עכשיו דרך האתר שלנו. לפרטים נוספים, לקבלת הכוונה מקצועית ולביצוע הזמנות בטלפון, צרו עימנו קשר ב- 03-5568955.