כוס שתיה מומלצת לתינוק

רוצים להזמין כוס שתיה מומלצת לתינוק ממותג ידוע וממקור אמין? מעוניינים לקנות כוס אימון לתינוק לילדכם או בתור מתנה לחברים ובני משפחה? אם כן, באתר של MTY מחכה לכם מגוון עשיר של אביזרי האכלה נהדרים, אותם בחרנו בעצמנו בקפידה ומתוך ניסיון של למעלה משני עשורים. מדובר במוצרי האכלה בטיחותיים וידידותיים מאוד למשתמש, שאינם מכילים חומרים כימיים כמו ביספינול העלולים לפגוע בבריאות התינוק. את הכוס או הכוסות תוכלו להזמין כבר עכשיו באופן מאובטח ופשוט, עם משלוח מהיר לכל כתובת מבוקשת.

כמה מילים על כוסות שתיה לתינוקות

בשלב מסוים מגיע הרגע שבו התינוק צריך להיפרד לשלום מהבקבוק ולהתחיל להתרגל לשתייה מכוסות. כידוע, לא מדובר במעבר פשוט בהכרח, לא רק ברמה הרגשית אלא גם בצורך להתרגל לאביזר חדש שיש לתפוס אותו וללגום ממנו – דבר המצריך כישורים מוטוריים בסיסיים. בדיוק מסיבה זו כוס אימון לתינוק היא כזו שתוכננה ויוצרה באופן הנכון, הפשוט והאינטואיטיבי ביותר שאפשר.

כך לדוגמא, באתר שלנו תוכלו למצוא כוס מעבר מצוינת בדמות בקבוק לשתייה עם קש או ככוס רגילה. מדובר בבקבוק בעל מכסה לסגירה הרמטית המונעת נזילות, בצבעים רכים ונעימים ובתכולה של 180 מ”ל שאין כל בעיה להרים וללגום. בנוסף, הכוס מגיעה עם מנגנון ייעודי לוויסות זרימת המים, החלב, המיץ או כל משקה אחר שהכנתם לתינוק, לכן מתאפשרת זרימה רצופה וקלה שאינה מכבידה עליו. כמו כן, התכנון הארגונומי המוקפד של הכוס מתבטאת בידיות נוחות מאוד לידיים קטנטנות עבור אחיזה עצמאית ובטוחה, ובמידת הצורך גם ניתן להסיר את הידיות. כאמור, מדובר במוצר ידידותי לסביבה העשוי מפלסטיק איכותי ועמיד ללא ביספינול.

דוגמא נוספת מאותו העולם היא כוס שתיה מומלצת לתינוק מסיליקון, שגם היא מגיעה בשלל צבעים. זוהי כוס מושלמת מכל בחינה המעוצבת בדיוק לאחיזה בטוחה ונוחה של ידיים קטנות. הסיליקון שממנו הכוס עשויה הינו תחליף ידידותי ובריא לפלסטיק, וניתן להכניסו למיקרוגל, למדיח ולהעביר סטריליזציה. הכוס מתאימה לתינוקות החל מגיל ארבעה חודשים, והשימוש בה תורם לפיתוח יכולות מוטוריות בסיסיות.

 

עוד מגוון מוצרי ואביזרי האכלה

מלבד כוסות שתיה ניתן להזמין דרך האתר שלנו עוד מגוון אביזרי האכלה לתינוקות ופעוטות. כך למשל, ניתן להזמין מאיתנו כפיות סיליקון בשלל צבעים, סטים של קשיות, סינרי סיליקון, טטרה ושרוולים ארוכים, פלייסמטים עם דוגמאות יפהפיות, סט סכו”ם לילדים, צלחות סיליקון צבעוניות, ועוד. במידה שאינכם בטוחים לגבי כוס אימון לתינוק או כל אביזר אחר המופיע באתר, ואם יש לכם שאלות, אנו נשמח לעמוד לרשותכם עם הרבה ניסיון ורצון לעזור.

 

לפרטים נוספים והזמנות

כוס שתיה מומלצת לתינוק ניתן להזמין כבר עכשיו דרך האתר שלנו. לפרטים נוספים, לקבלת הכוונה מקצועית ולביצוע הזמנות בטלפון, צרו עימנו קשר ב- 03-5568955.