שאלות נפוצות

1. האם הצעצועים בפיקוח ואישור מכון התקנים?

בהחלט כן. לכל משלוח צעצועים שמגיע לארץ ניתן אישור של מכון התקנים. בנוסף לכך נציג המכון מגיע למחסננו ועורך בדיקה נוספת.

2. כיצד ניתן להזמין מוצרים המוצגים באתר?

א. ניתן להתקשר לטלפון 03-5568955 ולבצע הזמנה טלפונית.

ב. לבחור את המוצר/ים הרצוי/ים ולהוסיפם לסל הקניות באמצעות כפתור “הוסף לסל”. אחרי כל הזמנה ניתן לראות פירוט של המוצרים שנבחרו, בסל הקניות וכן ניתן להוסיף, להסיר או לעדכן כמויות. לסיום התהליך, על מנת להשלים את ההזמנה יש למלא פרטים אישיים ולבצע את ההזמנה כאורח, או להרשם/להתחבר לאתר כבעל חשבון רשום. בתום ביצוע ההזמנה יתקבל אישור (במסך), וכן ישלח דואר אלקטרוני המאשר שההזמנה נקלטה.

ג.  ניתן לבצע באתר תשלום אונליין, התשלום מאובטח.
אנו מכבדים את כל כרטיסי האשראי הקיימים בארץ: דיינרס, ישראכרט, מאסטרקארד, ויזה, אמריקן אקספרס.
* כולל כרטיסי נטענים ותת מותגים של כל סוגי הכרטיסים הנ”ל.
* לא מכבדים כרטיסי אשראי שהונפקו בחו”ל (תיירים).

3. מהן אפשרויות המשלוח?

בזמן ביצוע ההזמנה יש לציין את אופן המשלוח הרצוי, על פי הפרוט הבא:

א. איסוף ההזמנה מחדר התצוגה בעשרת (ליד גדרה), בתאום מראש.

ב. משלוח באמצעות שירות שליחויות.

ג. משלוח לנקודת איסוף בעלות של 15.00 ש”ח בכל הזמנה ללא מינימום קניה.

4. מהם תעריפי המשלוח?

מחיר המשלוח בשירות שליחויות 30 ₪.

המשלוחים יתקיימו בתוך מדינת ישראל בלבד.

5. מהם תנאי התשלום?

תנאי התשלום הינם כדלקמן:

א. תשלום באמצעות כרטיס אשראי: עד 3 תשלומים מעל 200 ₪.

ב. תשלום באמצעות צ’ק – ההזמנה תשלח רק לאחר פירעון התשלום.

ג. תשלום במזומן: אפשרי בחדר התצוגה, במרכז המסחרי בעשרת, בתיאום מראש.

6. האם תנתן הנחה על קניה גדולה?

בקניה מעל 200.00 ₪ – המשלוח חינם.

7. מה קורה אם הזמנתי מוצר שלא קיים במלאי?

למרות שאנו עושים כמיטב יכולתנו שהמוצרים המוצגים באתר יימצאו במלאי, הרי שלעתים קורה שמוצרים מסויימים אוזלים מהמלאי. במקרה כזה, נעשה כמיטב יכולתנו לעדכן אותך ואם אפשר אף להציע לך מוצר חלופי. אם תקבל את הצעתנו, יעודכנו פרטי הזמנתך מחדש. אם החלטת לסרב, תימחק הזמנתך וכמובן נמנע מחיוב כרטיס האשראי שלך.

8. האם ניתן להחזיר מוצרים?

החזרות בהתאם לתקנון האתר.

9. האם ניתן לקבל ייעוץ בבחירת מתנה?

נשמח לעמוד לשירותכם בטלפון 08-8598098

10. האם אתם אורזים את המוצר באריזת מתנה?

ניתן לבקש אריזה בצורת מתנה יפה.

11. שכחתי שם משתמש וסיסמא, מה עושים?

אם אתם מעונינים בשחזור או בשינוי שם משתמש או סיסמא, ניתן לשלוח לנו בקשה במייל ל: info@www.mty.co.il